Rull & Tull 26. juni

Var på TKKs rull & tull i dag. En god blanding av nybegynnere og litt erfarne og veldig erfarne. Jeg regner meg som litt erfaren, men setter jeg meg i sørgrønlandskajakken føler jeg meg som en fersking ennå. I dag var det solgangsbris og det skummet på toppene. Jeg vurderte å trekke meg, men T.E. fikk meg til å prøve meg. Og jeg gikk ikke rundt ufrivillig. fikk etterhvert bort stresset (stive hofter og frenetisk padling) og da gikk det så mye bedre. Gjorde 7 rulleforsøk hvorav 4 vellykkede (så det ble 3 kameratredninger altså). I dag var min også første dag med den nye tørrdrakten. Det er en helt annen verden enn longjohn og padlejakke.

Fikk også sett litt nærmere på en Tahe Marine Greenland. Det må være den flotteste glassfiberkajakken i markedet. Målene (tatt med øyemål) var bemerkelsesverdig lik sørgrønlandskajkken min.

Min & T.E sin Tahe Marine Greenland
Min & T.E sin Tahe Marine Greenland

Legg igjen en kommentar