Lørdagstur på Jonsvannet

Sen lørdagsettermiddagstur sammen med TS på Jonsvannet med Grønlandskajakken. Synes den ikke er så nervøs lenger. Padlet fra Jonsborg inn til Almannaunbukta og tilbake. Rullet litt, men det satt ikke like godt som på Stokkøya. Tror jeg har det for travelt. I alle fall, jeg er fornøyd med at jeg greide å bevare roen etter to mislykkede forsøk og sette meg godt tilrette (oppned) og så lykkes på det tredje forsøket. Ellers ble det en del bading, men 2 vellykkede til slutt, for så å matte gi opp på tredje forsøk. Men, det kommer seg, i alle fall. Har også laget meg en norsaq som jeg skal prøve å rulle med i bassenget til vinteren.

Legg igjen en kommentar

Filed under Kajakk

Legg igjen en kommentar

