Lørdagstur på Jonsvannet

GF hadde fått beskjed om å trene overkroppen mer, så hun inviterte seg selv på padletur med meg (siden jeg har kajakker, antar jeg). Vi startet fra Roklubbens anlegg ved Jonsborg og padlet 7.5km på en drøy time: Jonsborg-Grautøya-Mølmannsøya-Jonsborg. Fint vær, varmt og litt sol. Litt vind skrått forfra på slutten ble litt masete for meg, isden jeg ikke hadde satt på styrefinnen i finværet. Til slutt et rulleforsøk som gikk i dass fordi det var for mye luft i tørrdrakte slik at jeg ikke kom ordentlig ned, og når jeg ikke får ordentlig kontroll på hvor vannflata er og hva som er horisontalt og vertikalt, får jeg ikke til å rulle. Dette trenger jeg definitivt trening i.

Legg igjen en kommentar

Filed under Kajakk

Legg igjen en kommentar

