Søndagstur på Jonsvannet

Nok en liten kajakktur på Jonsvannet. Denne gang med TS og GF, 7.1 km – Jonsborg – Almannaunbukta – Jonsborg. Forbausende fint vær i forhold til det drittværet vi egentlig har for tiden. Avsluttet med rulleforsøk. Med bakgrunn i oppdriften p.g.a. luft i tørrdrakten sist, valgte jeg å gå ned på samme siden som jeg kommer opp, uten at det hjalp. Ut å svømme og nytt forsøk, men med samme resultat. Skjønner ikke helt hva jeg gjør galt. Jeg kommer egentlig opp, men greier ikke å stabilisere meg slik at jeg enten går tilbake ned igjen, eller helt rundt og ned på den andre siden. Lurer på om jeg kanskje er for rask i bevegelsene. GF gjorde sin første «wet exit» og fikk prøve kameratredning.

Legg igjen en kommentar

Filed under Kajakk

Legg igjen en kommentar

