Padletreff på Rangøya

TKK/NPF arrangerte padletreff på Rangøya ved Hustadvika 18-20.september. Fredag var jeg på tur over evne, Rull & Tull & Brottpadling med Leif og Torleif. Første del gikk greitt, jeg trente på eskimoredning. Andre del, utaskjærs, ble det for mye sjø for meg. Jeg presterte å gå rundt da jeg skulle vende og komme meg innaskjærs igjen. Det som var bra, var at jeg hadde åndsnærværelse nok til å slå på skroget og få hjelp till å komme meg opp. Slapp å gå ut av kajakken. Se bilder.

2 kommentarer

Filed under Kajakk

2 responses to “Padletreff på Rangøya

  1. Tilbaketråkk: Høstsamlingen på Rangøya « Bernts turblogg

  2. Tilbaketråkk: Er en kajakk en kajakk, eller? | Bernts turblogg

Legg igjen en kommentar

