Rangøya 2012

Rangøyatreffet er alltid like bra. Dette var mitt tredje treff. Mye padlere og fint høstvær, og jeg fikk prøvd meg på brottpadling med nykajakken. Det gikk ikke så bra, jeg ble løftet opp på en pyramidebølge, og som kjent så fungerer ikke støttetak så bra i luft. Jeg prøvde å rulle, men det var vel for mye luft og bevegelse i vannet. Trodde jeg var lenge opp ned, men på videoen er det skuffende kort tid. Uansett, fascinerende vakkert under vann over et undervansskjær på Hustadvika, ikke sant?

Nybegynnerne legger ut

Nybegynnerne legger ut

Leirliv

Leirliv

Legg igjen en kommentar

Filed under Kajakk, Telttur

Legg igjen en kommentar

