Rull & tull: Trening til Stokkøya

I år har jeg tenkt å delta på NM på Stokkøya. I fjor var jeg meddommer. Men, da må jeg nesten få flere poeng enn de 20 poengene jeg fikk i 2012. Det meste sitter, så planen er å utvide med rulle med åren i albuekroken på høyre side og norsaq-rulle (tilbakelent) på høyre side, hhv #4 og #22. Den første får jeg til i grønlandskajakken, en gang i blant i alle fall, den siste har jeg så langt kun fått til med polo-kajakk i basseng. Hvis dette klaffer, burde jeg få 9 poeng mer. Men det betinger at jeg får tatt meg tid til å trene litt på Stokkøya.

Uansett, dagens rull&tull-økt gav full uttelling på det jeg kunne fra før. 50% på albuekroken og 0% på norsaq’en. Jeg må trene, ja.

Men, artig var det med så mange deltagere på rull & tull i alle fall (ca. 20).

 

Legg igjen en kommentar

Filed under Kajakk

Legg igjen en kommentar

