På jakt etter tåka

Usedvanlig mye tåke til Trondheim å være de siste dagene. Da jeg kom hjem fra jobb i dag, var det fantastiske lysforhold så jeg skyndte meg å handle til middag og kom meg i padlehabitten for å ta noen flotte bilder. Men, akk for sent. Da jeg kom meg på vannet hadde en svak vind rensket tåka unna området vårt. Men det ble en fin liten padletur likevel. Litt hegre og skarv å se ble det også.

Forholdene sett fra terrasse før jeg skiftet for å padle.

Forholdene sett fra terrassen før jeg skiftet for å padle.

Forholdene når jeg var på vannet.

Forholdene når jeg var på vannet.

Men fint likevel.

Men fint likevel.

Dagens rute på 4km.

Dagens rute på 4km.

Legg igjen en kommentar

Filed under Kajakk

Legg igjen en kommentar

