Fotgjenger i Bangalore, del 2

Blir stadig flinkere til å å krysse trafikkerte lysregulerte kryss, likevel er det 35 minutter til jobb og drøyt 40 tilbake. Kan ha noe med trafikken å gjøre, for enkelte kryss tar det lang tid å komme seg over. Og jeg har funnet en rute fra hotellet til jobben hvor jeg kan i alle fall gå minst 1/3 av vegen i stille rolige omgivelser. Selv om jeg på returen i går kveld tullet litt med gatene og rotet meg inn i noen smågater uten gatelys. Da var jeg ikke særlig høy i hatten. Det var helt mørkt. men som en venn av meg sa, du ser på bilene at det ikke var et strøk for fattigfolk, så det var vel ikke så skummelt likevel.

DSC_0267

Legg igjen en kommentar

Filed under Fottur, Utlandet

Legg igjen en kommentar

